Sedlo ROLLS

Kód: 9972
3 249 Kč
Skladem (4 ks)
Můžeme doručit do:
4.4.2024
Sedlo řady San Marco Vintage 1935.
  • Lyžiny vyrobeny z materiálu CARBON STEEL
  • Povrch sedla Rino leather
  • Váha 382 gramů

Detailní popis produktu

Popis produktu není dostupný

Doplňkové parametry

Kategorie: Sedla
Záruka: 2 roky
Gelové: Ne
Konstrukce sedel Selle San Marco: San Marco Vintage 1935

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

1935

Rossano Veneto: zrodil se mýtus

Selle San Marco je slavná a legendární italská firma ručně vyrábějící cyklistická sedla. Malé městečko Rossano Veneto v severovýchodní Itálii je známé po celém světě právě díky produkci závodních sedel. Moderních sedel, ale se slavnou minulostí. Luigi Girardi udělal z Rossana Veneta sedlařské hlavní město světa, když zde před 80 lety otevřel výrobu Selle San Marco. Vše to začalo velmi jednoduchou potřebou: mladý Luigi zaznamenal, že v té době byla sedla často velmi zničená používáním, a tak se rozhodl prodloužit jim životnost výrobou potahů ze starých vojenských kožených kabátů, které byly charakteristické svou odolností a výdrží. V roce 1935 si půjčil 100 lir a vsadil tak na obchod a distribuci s cyklistickým příslušenstvím.

1940

Společnost

V roce 1940 otevřel Luigi Girardi továrnu na cyklistická sedla s přibližně 40 zaměstnanci. Válečná léta byla těžká, ale Selle San Marco prosperovalo s prodejem vysoce kvalitních kožených sedel. Girardimu se dostalo velkého zadostiučinění: jeho společnost se stala nejenom ikonou v celém cyklistickém průmyslu, ale také následováníhodným příkladem.

1950

Čím těžší, tím lepší

V roce 1950 dosáhla společnost nového lepšího standardu zpracování kůže a kovových komponent, což položilo základy budoucích úspěchů. Zajímavé ovšem je, že dražší sedla byla těžší, neboť váha naznačovala větší podíl kůže a její tloušťku. Přesně obráceně, než je tomu dnes.

1953

Fausto Coppi

Sedla San Marco se velmi rychle stala populární u profesionálů. Byla to doba, kdy si pověst Šampiona budoval Fausto Coppi díky svým legendárním výkonům plným dřiny, potu a odříkání. Rok 1953 zaznamenal vrchol jeho kariéry: vyhrál popáté Giro d'Italia – nezapomenutelný byl výjezd na Stelvio, když ujížděl před Hugo Kobletem. V tom samém roce se Coppi stal světovým šampionem na mistrovství v Luganu, kde předvedl další nezapomenutelný výkon, když dokázal sólově zvítězit s více než 6 minutami náskoku na své soupeře, který získal na posledních 30 km. Na obrázku můžete vidět Fausta Coppioh s některými zaměstnanci San Marca na výstavě "Salón cyklistiky" v Miláně.

1970

Léta sedmdesátá

V sedmdesátých letech vytvořil Girardi společně se svým synem Antoniem a snachou Giuseppinou sedla, která umožnila vznik dnešním sedlům. San Marco začalo vyrábět speciální sedla pro profesionály. Značka se stala ikonou a referenční metou pro cyklisty, ne jen ty profesionální, ale i amatéry, kteří si vybírali ručně vyráběná sedla ze společnosti v Rossanu Venetu díky jejich vysoké kvalitě, komfortu a výkonnosti.

1980

Léta osmdesátá

Díky této revoluci se stalo Selle San Marco v osmdesátých letech největším výrobcem ručně vyráběných sedel na světě. Concor byl vskutku celosvětovým úspěchem. Mnoho nejdůležitějších mezinárodních týmů si vybralo tento model, stejně jako mnoho amatérů. Mohli jste dokonce vynechat označení výrobce Selle San Marco a stejně každý věděl, co je Concor. Jeho jméno "Concor saddle" bylo tištěno na týmové dresy: rozhodně příklad síly úspěšného produktu.

1990

Tour de France

Na Champs Elysées vládne Regal. Greg LeMond vyhrává svou třetí Tour de France. Američan si oblékne žlutý trikot v předposlední etapě: časovce, na kterou byl jedním z nejlepších specialistů.

1995

San Marco a Pirelli

V devadesátých letech se staly objektem uctívání modely jako Integra, Pirelli 600, Squadra HDP či Bertone SE (1990). V té době spolupracovalo San Marco a Pirelli na vytvoření sedla s aktivním pružením (SA) založeném na technologii SUTUCO, souosé trubice z přírodní gumy.

2000

Nové tisíciletí

San Marco vstupuje do třetího tisíciletí s výhodou inovací a diktátu nových technologických parametrů se sedly jako Era, Aspide či Rever. Uvádí koncepty Open, Superleggera a Carbon FX.

2005

Magnesium

V roce 2005 byl hořčík zkrocen modelem Magma, vítězem mnoha designových a inovačních ocenění. Další milník v technologických inovacích San Marca, který dokázal odvahu a potěšení přenést zkušenosti a přitažlivost závodního světa do světa amatérského. Svojí proměnlivou tloušťkou speciálního ergonomického designu zajišťuje nízkou váhu i komfort.

2013

Nové Aspide, Nová ergonomie

Po deseti letech se nejlépe prodávaný produkt San Marca – již považovaný za esteticky a technologicky perfektní – dále vyvíjí, aby ještě více naplnil to, co se o něm tvrdí. Materiály, výrobní řešení, ergonomie, vše bylo vylepšeno. Cílem bylo udělat úzké a prohnuté sedlo, skutečně komfortní, ale lehké a výkonné, a vzniklo Aspide Superleggera. Nejlehčí pohodlné sedlo na trhu: garantovaných 109 gramů a méně díky použití nových materiálů jako je nová generace lehounké pěny PEBAX® a 40T vysokopevnostní karbonové skořepiny. Navrženo na základě konceptu "Nové ergonomie": hloubkové studie anatomických tvarů pro co nejdokonalejší vyváženost mezi body opory a odlehčení v různých fázích šlapání. Velká mezera nabízí oporu i pohodlí při celodenním ježdění v jakékoli pozici, přičemž pevné spojení obou částí eliminuje nechtěnou vůli a rotaci.

2020

Allroad

Nový koncept sedel je doplněn univerzálním sedlem Allroad. Společně s modelem Aspide a Shortfit tvoří ucelenou nabídku sedel. Allroad je příbuzný s modelem GND, se kterým sdílí platformu a liší se tlumením a svrchní úpravou. Tyto modely tvoří nyní páteř nabídky, přičemž Aspide je užší a delší, zatímco Shortfit je kratší a širší.

2021

Aspide Short

Dlouholetá ikona značky, model Aspide, dostává moderně pojatou kratší variantu s názvem Aspide Short. Nové sedlo zapadá do řady dalších modelů a tvoří tak variantu sedla pro zákazníky, kteří by váhali mezi modelem Aspide a Allroad. Široká díra znamená více pohodlí, avšak sedlo si zachovává svůj relativně rovný charakter a úžší špičku.