ELEKTROKOLO KTM MACINA AERA FS PRIME LFC DI2
Kód: 1260090500 1260090506 1260090511 1260090516 Zvolte variantuDetailní popis produktu
MACINA AERA FS - tato řada elektrokol představuje takové celoodpružené "SUV mezi elektrokoly". Jejich rámy bez horní rámové trubky se snadným nástupem evokují městská elektrokola, ale jejich vybavení je předurčuje i k použití v lehkém až středně těžkém terénu. Ocení je všichni, pro koho je důležité snadné nastupávání a vystupování, ať už se s nimi budete pohybovat po městě nebo vyrazíte do terénu. V základní ceně těchto elektrokol je sada bytelných doplňků (tzv. LFC) - blatníky, světla napojená na baterii elektrokola, stojan a nosič.
MACINA AERA FS PRIME LFC Di2 - je topmodelem nízkonástupových terénních elektrokol od KTM. Karbonový rám s celoodpruženou konstrukcí vybavený nejlepším elektropohonem Bosch 5. generace, elektrické řazení s možností režimu automatického řazení převodů, alarm a gps ochrana v základní výbavě.
Majitelé elektrokol KTM vybavených motorem Bosch Performance Line CX 5. generace (BDU384Y) si nyní mohou díky aktualizace aplika Bosch eBike Flow (verze 1.28) sami navýšit výkon svého motoru - konkrétně točivý moment z 85 Nm na až 100 Nm a maximální výkon z 600 W na až 750 W. Upgrade probíhá jednoduše přes aplikaci bez nutnosti návštěvy servisu a umožňuje nastavit i jízdní režimy podle vlastních preferencí.
Motor e-kola KTM MACINA AERA FS PRIME LFC Di2
Nový motor Bosch PERFORMANCE CX 5. generace (BDU3840) je dalším posunem ke komfortnější, sportovnější a přirozenější jízdě na výkonném elektrokole. Výkonové parametry se oproti předchozímu CX-u sice nezměnily (krouťák 85 Nm, max. výkon 600 W), ale jinak je nové skoro vše, především uživateli velice žádanými směry. Motor je znatelně tišší, o trochu lehčí (100g) a hodně se zapracovalo také na odporu při vypnuté asistenci, který je nyní nulový. Nový je také systém senzorů a řízení výkonu, který přináší ještě přesnější dávkování výkonu a přirozenější pocit s jízdy.
Ve spolupráci se společnostmi TRP a Shimano přichází také poprvé na elektrokola systém automatického řazení převodů přehazovačkou. Elektrokola vybavená elektrickým bezdrátovým řazením TRP nebo Shimano Cues Di2 ve spolupráci s podrobnými informacemi o jízdě z motoru Bosch sama volí optimální převod a vy se můžete soustředit pouze na jízdu. Ať už na náročných stezkách nebo prudkých stoupáních - systém snižuje točivý moment motoru během procesu řazení, chrání komponenty a poskytuje dokonale koordinovaný zážitek z jízdy. Intuitivní ovládání, jednoduché přepínání mezi manuálním a automatickým režimem pouhým stisknutím tlačítka a zobrazení všech relevantních informací na obrazovce dělají z automatického řazení ideálního společníka pro sportovní eMTB dobrodružství. Pokud nedáte dopustit na automatickou převodovku vašeho auta, tak nyní toto můžete zažívat i na svém elektrokole.
Pomocí aplikace eBike Flow si můžete vybrat z celé řady jízdních režimů motoru, ty které vám budou nejvíce vyhovovat. Od standardních ECO (silnější ECO+)-TOUR-SPORT-TURBO po automatické TOUR+, eMTB, AUTO.
Motor umožňuje vyspělou ochranu elektrokola před zloději - deaktivaci motoru eBike Lock. Po instalaci přídavného čipu ConnectModule, také aBike Alarm a GPS sledování.
Baterie e-biku KTM MACINA AERA FS PRIME LFC Di2
Energii dodává nová baterie Bosch PowerTube 800 Smart System, s kapacitou 800 Wh (22,2 Ah). Co je pozoruhodné, oproti dosavadní největší Bosch baterii PowerTube 750 (750 Wh, 20,1 Ah) je nová 800 Wh baterie o něco kompaktnější a především o 0,4 kg lehčí!
Předpokládaný skutečný dojezd za různých podmínek si můžete zjistit na simulátoru dojezdu Bosch ZDE.
Vysoce vyspělý systém řízení baterie chrání její články před přetížením. To kromě dlouhého dojezdu zajišťuje i velkou spolehlivost a životnost baterií Bosch.
Pro opravdu dlouhé vyjížďky je možnost prodloužení dojezd přídavným akumulátorem Bosch PowerMore 250 o velikost macatější láhve na pití a kapacitě 250 Wh, který je možné kdykoliv nasadit do držáku umístěného v místě košíku na pití. Získáte tak celkovou kapacitu 1050 Wh pro dlouhé vyjížďky, ale přídavnou baterii můžete kdykoliv snadno sundat pro kratší cesty. Cena systému Bosch PowerMore 250 (držák, baterie, propojovací kabel) je 12990 Kč.
Nabíječka Bosch Standard 4A Smart System nabije baterii PowerTube 800 za 2,6 hod do 50% a za 6,9 hod do 100%.
Kompaktnější nabíječka Bosch Compact 2A Smart System nabije baterii PowerTube 800 za 5,7 hod do 50% a za 12,4 hod do 100%.
Displej e-kola KTM MACINA AERA FS PRIME LFC Di2
Elektrokolo je vybaveno barevným displejem Bosch Kiox 500 Smart, který má stejné funkce jako Kiox 300 na větším displeji pro snadnější čitelnost zobrazovaných údajů.
Umožňuje přehledné zobrazení celé řady funkcí a informací o jízdě i elektrokole. Nové je možné pomocí aplikace eBike Flow si nakonfigurovat vlastní rozložení hodnot na obrazovce a přizpůsobit si tak displej vlastním potřebám. Propojením displeje s mobilním telefonem umí displej zobrazovat navigační informace s připravené trasy.
Technologie e-biku KTM MACINA AERA FS PRIME LFC Di2
Celodpružený karbonový rám s nízkým nástupem je doplněn vzduchovým tlumičem Suntour a špičkovou odpruženou vidlicí Fox. Elektrické řazení s 1x11 převody umožňuje přepnutí do režimu automatického řazení a nemusíte se již o nic starat. Čtyřpístkové hydraulické brzdy Shimano s chlazenými kotouči zvládají vysoký brzdný výkon i v těžším terénu.
Pro maximální komfort je elektrokolo vybaveno teleskopickou sedlovkou, stavitelným představcem a velmi pohodlnými madly Ergon.
V základní ceně je kompletní sada odolných doplňků (sada LFC) - blatníky, nosič, výkonná světla připojená na baterii elektrokola a stojan.
Komponenty horského celoodpruženého elektrokola KTM MACINA AERA FS FRIME LFC DI2
| motor: | Bosch PERFORMANCE CX 5. generace 100 Nm Smart System |
|---|---|
| baterie: | Bosch PowerTUBE 800 Wh horizontal Smart System |
| displej: | Bosch KIOX 500 TFT Display |
| nabíječka: | Bosch Standard Charger 4A SMART SYSTEM |
| gps modul: | Bosch ConnectModule for BDU38YY |
| rám: | Macina Aera Carbon 100 UDH (mars black matt, fresh orange) |
| tlumič: | Suntour EDGE-EVO 2CR 190x45 |
| vidlice: | FOX 34 Float 29" AWL E 100mm 15x110 |
| řazení: | Shimano CUES Di2 EN605 Switch 1x11 |
| přehazovačka: | Shimano CUES Di2 U8050-11 SGS shadow |
| kazeta: | Shimano LG700-11 / 11-50 |
| řetěz: | KMC e11 SPORT EPT e-bike |
| kliky: | KTM E-TEAM2 ISIS 170mm Q8 / Miranda steel 38T Direct Mount |
| pedály: | MTB-Pedal flat VPE-527 alloy |
| brzdy: | Shimano CUES U8000 / U8020 4-Piston |
| kotouče: | Shimano MT800 CL 203 freeza / Shimano EM810 CL 180 magnet |
| přední náboj: | Mavic E-Crossride CL 110x15TA |
| zadní náboj: | Mavic E-Crossride CL 148x12TA |
| výplet: | Mavic |
| ráfky: | Mavic E-Crossride 27/29 584/622x30TSS TLR |
| pláště: | Schwalbe Johnny Watts Perf. Folding DD 65-584 Reflex (27.5x2.4) Schwalbe Johnny Watts Perf. DD RaceGuard 60-622 Reflex (29x2.35) |
| hlavové složení: | Acros AICR internal 1.5"-1.5" |
| představec: | KTM Line adjust. 0-60° ICR stavitelný |
| řidítka: | KTM TEAM II rizer15 720mm |
| gripy: | Ergon GP10 |
| sedlovka: | KTM COMPII dropper/travel adj. 30.9 T125 |
| sedlo: | Selle Royal Lookin Evo |
| blatníky: | Racktime Alu FS 72mm 29" B&M Xeltec |
| nosič: | KTM tour60 snap-it 2.0/monkeyload rack clip |
| světlo přední: | Litemove AE-200 170-200Lux HighBeam |
| světlo zadní: | integrované v blatníku |
| hmotnost: | 28,5 kg |
Geometrie:

Doplňkové parametry
| Kategorie: | Celoodpružená |
|---|---|
| Záruka: | 2 roky |
| Materiál rámu: | Karbon |
| Typ motoru: | Bosch PERFORMANCE CX Gen.5 SMART 100Nm |
| Kapacita baterie: | 800Wh |
| Displej: | Bosch KIOX 500 SMART |
| Počet převodů: | 1x11 |
| ? Elektronické řazení: | Ano |
| ? Automatické řazení: | Ano |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
KTM proti proudu času
2020 KTM na Grand Tour!
Poprvé v historii KTM Bike Industries budou 2 týmy startovat na 2 ze 3 Grand Tours.
B&B Hotels - Vital Concept KTM bude startovat na Tour de France, Vini Zabu KTM na Giro d'Italia.
2018 Generační obměna v řízení...
Majitelka Carol Urkauf-Chen přechází do dozorčí rady a předává vedení své dceři Johanně Urkauf. Franz Leingartner odchází po 45 letech působení ve společnosti do zaslouženého důchodu. Johanna Urkauf a Stefan Limbrunner působí jako jednatelé společnosti KTM Fahrrad GmbH.
2009 Blíží se něco velkého...
Představení prvního horského elektrokola Energo Race. Z nápadu a malého počtu kusů se zrodila velká série. Po počáteční skepsi se Energo Race setkalo s velmi dobrým a příznivým ohlasem.
2007 Nové sídlo...
Otevření nové centrály KTM Bike Industries vybavené nejmodernějšími technologiemi. Budova o rozloze 2340 m² nabízí místo pro 50 zaměstnanců a velký showroom.
2006 Nový materiál a systém PDS...
Na trh jsou uvedena první kola s celokarbonovým rámem. Dále je vyrobeno první kolo se systémem PDS, Prowler AT1.
1998 Změna image...
Důležitý krok v historii společnosti, KTM se stává oranžovou!
1994 Nový rám, první eBike...
Nový materiál, KTM poprvé vyrábí kola s hliníkovým rámem. Vyrábí se také první elektrokolo pro rakouský autoklub ÖAMTC.
1988 Budoucnost cyklistického průmyslu...
Budoucnost světa jízdních kol se do společnosti dostává s výrobou prvního horského kola Ultra Cross 1988.
1978 První silniční bicykl KTM...
První amatérský závodní bicykl společnosti, Formula S, je vyroben pro technicky náročné jezdce.
1964 Počátek společnosti KTM Bike Industries...
KTM vyrábí svá první jízdní kola, v USA je vyroben a uveden na trh model Fleetwing. V té době měla společnost již asi 220 zaměstnanců.
